The Best Of Henrik aka Conehead.

Idag hade jag en trevlig konversation med min vän conehead på msn.
Notera att varje gång det är tomt eller står "henrik har skickat ett röstklipp" så har han spelat in när han släpper väder.
Pelle är jag.

Pelle säger:

fan va seg man varit idag

Henrik säger:

jo jag med.. ska bli skönt o träna imorrn

Henrik säger:

ska vi köra vid 2?

Henrik säger:

Spela upp/stoppa Spara som

Henrik säger:

Spela upp/stoppa Spara som

Pelle säger:

japp två blir bra

Pelle säger:

va ska du köra imorn?

Henrik säger:

bröst, biceps och mage

Henrik säger:

du`?

Pelle säger:

samam typ

Henrik säger:

fett

Henrik säger:

bajs

Pelle säger:

japp

Pelle säger:

bajs?

Henrik säger:

förlåt jag tänkte på hur trevligt det vore att bajsa på sara

Pelle säger:

vem är sara?

Henrik säger:

en brud

Pelle säger:

som du vill fjessa med?

Pelle säger:

henrik has a girlfriend la la la la!!

Henrik säger:

hon var intresserad av mig men så nämnde jag att jag ville att hon skulle ha blöja på sig och då tappa hon intresset helt

Pelle säger:

hahaha är du seriös nu?

Henrik säger:

jo

Henrik säger:

förde fram det lugnt och sansat men hon var lite pryd innerst inne

Pelle säger:

du måste ju driva

Henrik säger:

gillade killar som drog henne i håret och smiskade henne

Henrik säger:

vågade aldrig fråga om jag fick äta tuggummi så jag fick diarré och sedan bajsa på henne

Henrik säger:

hehe fontänbajs

Pelle säger:

berätta mer.

Henrik säger:

njae finns väll inte så mycket mer att berätta

Henrik säger:

hehe skulle vara roligt och sätta rövhålet mot en tjejs fitta och sedan bajsa så bajset kommer in i henne

Henrik säger:

Spela upp/stoppa Spara som

Pelle säger:

den här konversationen hamnar på min blogg

Henrik säger:

nämn inte mitt namn bara

Henrik säger:

Spela upp/stoppa Spara som

Pelle säger:

de e lugnt, det är en anonym blogg

Henrik säger:

coolt länka sen

Pelle säger:

japp


Kommentarer
Postat av: Emma

Blir det något os-tittande för dig iår eller?

2008-08-08 @ 21:37:57
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: snoogens

Inshallah.

2008-08-09 @ 09:01:52
Postat av: Conehead

Den här konversationen är ju void just nu eftersom hon gick med på att prova att ha blöja på sig.

2008-08-09 @ 09:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0