Der Svennige Årsliste.

Alla zvenskibananbloggish har ju en årslista så jag kan väl inte vara sämre så jag får väl göra snoogens egna årslista.
2008 har ju varit ett ganska händelselöst och händelserikt år på samma gång så den här listan blir väl lite av bådadera tror jag.

Årets låt: T.I feat rihanna - live your life. Hatade den i början men diggar den ashårt nu. Sjunger t om i Rihannas refräng.

Årets film: Batman - the dark knight. Behövs ingen motivering, jag gillar både serier och psykopater och dyra effekter. What more can I say?

Årets bästa grej: Mycket har varit dögrymmt, skaffat extrajobb med softa jobbarkompisar, fixat så jag ska till alperna i påsk och till råga på allt har jag träffat ett fruntimmer som faktiskt står ut med mig.

Årets dumhuve: Jimmie Åkesson i SD och hela borgerliga regering.

Årets revelation: Det är soft att läsa böcker.

Årets bok: American Psycho, den e ju gammal men jag är mojje vafan...

Årets omvändning: fixat ny lägenhet som ja flyttar in i snart och sen när ja träffade fruntimret. Ovant minst sagt. Just ja har tatuerat mig med.

Årets mest besökta site: Dn.se och facebook.

Årets dyraste inköp: Ett par red monkey jeans

Årets sämsta inköp: några par färgglada skor jag sålde direkt

Årets tv serie: Weeds

Årets utekväll: nån på hugo när jag inte blev bitter och drog hem.

Årets skiva: T.I - paper trail

Årets snowboardfilm: Float med bara brudar, så sjukt soft musik och bra stämning.

Årets outift: Rihannas 20-tal prostitute som hon struttat runt med lite överallt.

Årets bedrift: måste väl va att skaffa jobb, för en slacker som mig är det en bedrift.

Årets lista: Min egen.

Årets blogg: Angelos, men den la han ju ner.

Årets sport: gymträning.

Årets tidsfördriv: dra i snabeln

Nu får det räcka, finns säkert mer och räkna upp men ja pallar inte!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-08 @ 12:48:09
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0