Vart är världen på väg?

Idag fick jag veta att man inte får ha vilka bilder som helst på sin blogg för att vissa sorgliga satar kan lacka ur och summan av kardemumman är då att jag får lägga ut 12 papp som jag tänkt spendera på sneakers.
Jävlar vilken lång mening, men skit i det. Det som gör mig lack är att jag inte får göra som jag vill. Jag får inte gå mot rött, jag får inte röka gräs i skolan. Jag får inte skita med öppen dörr (vilket jag iofs gör för jag bor ensam), Men var tog friheten vägen egentligen? Men ja ska väl inte klaga. Ja säger som eddie meduza: "ja bara runkar, o än så länge kan man inte åka fast för det"

En annan rolig grej som hände häromdagen när vi ändå är inne på ämnet var att jag skulle besöka min vän jonathan. Det va soligt och fint ute så jag ekiperade mig med mina vackraste kläder (urtvättade mjukisar, skabbig vindjacka och brillor från macken) När jag kommit till idrottsparken så ser jag en polisbil "vafan gör grisen här idag?" tänkte jag stilla och gick förbi. Nyfiken i en strut som jag alltid är blängde jag in i bilen för att se hur det missbildade fettot sorry excuse for a bitch ass copper såg ut. Snacka om att jag tappade hakan när det sitter en modellsnygg brud bakom ratten! Självklart gjorde jag det enda rätta, jag gav henne ett hejdundrandes leende. Tyvärr uppskattade denna poliskvinna inte detta leende (hon hade säkert mens) och det såg ut som om hon va på väg efter pickan och skulle wasta mig på fläcken. Taktisk som jag var ökade jag inte farten nämnvärt för jag vet att det är misstänkt beteende och nu när vi är med i schengen så kan snuten typ köra upp batongen i sketan på dig utan att ens säga hej.

Efter att jag gått ett tag så undrade jag varför hon såg så vred ut när jag bara försökte va artig. Det första jag kom att tänka på var att jag var ful, det va en teori jag kastade direkt för utan att skryta kan jag lätt säga att jag är en 8,5a av 10. Den andra va att hon va sur för att jag va ledig och hon jobbade... Jaa hmm ett tänkbart skäl men är man polis så gillar man ju att slå aik:are o sånt och sitta utanför IFK's hemmaarena är ju inte samma grej. Men det övertygade mig inte. Så idag frågade jag en polare om mitt prekära problem, hans svar var att hon va sur för hon visste att jag bara ville ligga med henne och inget annat. Då trillade poletten äntligen ner! Det måste varit därför!

Summan av kardemumman av detta blir att jag måste förändra min teknik, det får inte synas så väl vad jag vill. Näe nu är det going undercover like james bond up in this biatch! Och ett speciellt tack till min polare! (jag lämnar dig anomym pga säkerhets skäl... Du vet dom är ute efter oss alla).

Kommentarer
Postat av: frassie_22

vadå vad var det för bild?? :S

2008-05-05 @ 13:01:32
Postat av: Pell

Vet inte vilken bild det var, jag har plockat bort en bild från min blogg dock pga stämningsrisken för jag vet att han på bilden är en sur jävel som säkert skulle stämma mig.

2008-05-11 @ 22:36:39
Postat av: Emma

haha....du är ju sjuk i huvet...=P

2008-05-12 @ 00:00:21
URL: http://impish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0