Faq = typ frågor som folk ställer.

Tjenare fans och hatare.
Tänkte framställa en liten faq här för att reda ut diverse oklarheter.

Vad heter du?

Det säger jag inte för då får jag ingen anställning som lärare sen när jag tar examen.

Men hur gammal är du då?

Min kropp är 26 men mitt psyke är väl 23 typ.

Va gör du om dagarna egentligen? Du verkar ju ha sjukt mycket fritid.
Det där är en myt, jag sliter som ett djur hela tiden. jag softar ALDRIG.

Känner vi varandra?
Det är möjligt men man kan aldrig veta säkert.

Vilka är dina favoritserier på TV?
Scrubs, star wars: the clone wars, the office US och invasion (fan att dom la ner den)

Invasion? Den sög ju getabockspungkulor!
Nej den uppmanade till reflektion men du är nog för obildad för att fatta va det betyder.

Vad hatar du mest?
Global uppvärmning, antisemitism, rasism, alliansen och sverigedemokraterna. Blajmedia a la aftonbladet med.

Varför är du så arg?
För att jag inte ligger så ofta.

Hur ska din idealkvinna vara?
Söt, händig, rolig och hon måste förstå mig. Absolut inget soc fall eller nått sånt äckel päckel. USCH!

Vad lyssnar du på för musik?
Allt som känns genuint, hatar produkter typ lady gaga och sånt skräp. Några genrer jag gillar är hiphop, reggae, synthpop, house och en massa mer.

Vilka är dom mest överhypade serier enligt dig?
Californication, den serien har ju ingen handling förutom att mulder får fjessa för det fick han aldrig i arkiv X.

Du hyllar knark! som kristen gör det mig jättearg!
Nej jag hyllar inte knark, cannabis är en växt som jag ser neutralt på. det finns både bra och dåliga saker med den. Samma som med mat, käkar du för mycket blir du fet, för lite blir du spinkig.

Varför pratar jag med dig?
Ja du har väl inget bättre för dig eller så är du dum i huvet.

Vem är din favoritskådis då?
Christian Bale och Freddy Rodriguez. Meryl Streep är ju bra med.

Jag blir förvånad, ena stunden hyllar du araber andra israeler. Vems sida står du på?
Tycker båda har bra skäl för att bo i den regionen vi idag kallar för staten israel och den enda
chansen att det ska lyckas är att regionen demokratiseras och det blir en tvåstatslösning mellan israel
och palestina.

Vad glädjer dig mest i din vardag?
de små sakerna ;)

Va ska du göra i helgen då?
Jag ska nog ta't lugnt.

Ok tack det va allt jag ville veta. Får jag adda dig på facebook?
Ja om du kan hitta mig, fuladdningar accepteras enbart av tjejer som är över 3 på snygghetsskalan. I have standards.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0